24/7 Storingsopvolging
Ons serviceteam staat 24/7 voor je klaar
Ons serviceteam staat 7 dagen per week en 24 uur per dag voor je klaar om je beveiligingssysteem ‘up and running’ te houden.
Onze technici zijn vakkundig en servicegericht. Ze beschikken over alle vakdiploma’s die van toepassing zijn in de beveiligingstechniek. Regelmatig worden ze getraind op nieuwe beveiligingsproducten of nieuwe ontwikkelingen in de regelgeving.
Storingen of vragen over je beveiligingssysteem worden behandeld door de servicedesk van Voskamp Beveiligingstechniek. Vanuit deze desk zijn wij ook in staat om storingen snel en op afstand voor je te verhelpen.
Storing melden?
Een storing meldt je bij onze servicedesk. We kijken eerst of we de storing telefonisch kunnen oplossen. Mocht dat niet lukken dan kan onze Remote Service Desk, indien je beschikt over de Remote Service Tool, op afstand proberen de storing te verhelpen.
Indien nodig sturen wij een technicus ter plaatse. Na het storingsbezoek ontvang je een rapportage met oorzaak en oplossing van de storing. Daarnaast geeft onze technicus adviezen om herhaling te voorkomen. Zo wordt je snel en doeltreffend geholpen!